Friday, February 18, 2011

INILAH HARGA YANG PERLU DIBAYAR

Berpraktikal di SMK Raja Muda Musa, Kuala Kangsar, Perak mulai 7 Februari 2011 sehingga 20 Mei 2011.

Noorhidayah dan aku di pintu utama SMK Raja Muda Musa

INFO:
  • Aku mengajar kelas 2 Bestari (Rancangan Khas - budak baik2 dan pandai2) dan kelas 2 Damai (kontra dengan kelas 2 Bestari he3).
  • Guru kelab Bola Jaring (bab2 sukan ni aku memang tak reti) dan kelab Seni Visual (hmm ni lagi la...jauh bebeno tapi aku suka he3) dan rumah sukan Suria - warna kuning ( yeay...!! "Suria, telah tiba dan membawa cahaya...-sambil membawa cangkul dan goyang ke kiri dan ke kanan he3)
  • Ada banyak cerita sebenarnya. Nanti aku cerita satu persatu ye....

AKU: Suka pergi ke sekolah sebab boleh jumpa anak2 murid tetapi tak suka apabila laporan perlu disiapkan...

No comments:

Post a Comment

 

TANYA SAMA HATI Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez